Awanse w Triple PR

Paula Minkus i Aneta Gałka awansowały w strukturach agencji Triple PR. Każda z nich objęła stanowisko Senior PR Consultant -   Minkus, w dziale obsługującym marki z kategorii lifestyle, a Gałka - klientów B2B.
Kompania Domowa i Triple PR zacieśniają więzi

Warszawski inwestor i deweloper – Kompania Domowa - poszerza współpracę z Triple PR. Od 1 czerwca br. agencja odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe dla spółki, jak i poszczególnych inwestycji.
Forbis Group ponownie z Triple PR

Od początku lutego br. Triple PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe Forbis Group – firmy projektowo-wykonawczej. Agencja współpracowała już z marką od marca do grudnia 2017 r.
Marka Lubiana wybrała Triple PR

W lutym 2019 roku agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z największym w Polsce i jednym z największych w Europie producentów porcelany stołowej, marką Lubiana S.A. Dzięki podpisaniu nowego kontraktu, Triple PR ma pod swoją PR-ową opieką całą Polską Grupę Porcelanową, w...
Triple PR z obsługą Kancelarii Chałas i Wspólnicy

Agencja Triple PR odpowiada za wizerunek i obecność w mediach Kancelarii Chałas i Wspólnicy, specjalizującej się w obsłudze podmiotów gospodarczych oraz dużego biznesu. Triple PR przygotuje strategię komunikacji kancelarii oraz zajmie się jej realizacją.
Global Shopper Marketing rozpoczyna komunikacyjną podróż z Triple PR

Global Shopper Marketing, niezależna agencja specjalizująca się w obsłudze czołowych marek z sektora FMCG, wybrała partnera w zakresie działań PR. Od marca za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe odpowiada Triple PR.
Triple PR rozszerza zakres działań dla Akademii Kobiet

Agencja Triple PR współpracuje z Akademią Kobiet od kwietnia 2019 roku.  Dotychczas Agencja odpowiedzialna była za działania w social mediach. Od czerwca br. marka powierzyła Triple PR kompleksową obsługę public relations.
Awanse w Triple PR

Paula Minkus i Aneta Gałka awansowały w strukturach agencji Triple PR. Każda z nich objęła stanowisko Senior PR Consultant -   Minkus, w dziale obsługującym marki z kategorii lifestyle, a Gałka - klientów B2B.
Kompania Domowa i Triple PR zacieśniają więzi

Warszawski inwestor i deweloper – Kompania Domowa - poszerza współpracę z Triple PR. Od 1 czerwca br. agencja odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe dla spółki, jak i poszczególnych inwestycji.
Forbis Group ponownie z Triple PR

Od początku lutego br. Triple PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe Forbis Group – firmy projektowo-wykonawczej. Agencja współpracowała już z marką od marca do grudnia 2017 r.
Marka Lubiana wybrała Triple PR

W lutym 2019 roku agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z największym w Polsce i jednym z największych w Europie producentów porcelany stołowej, marką Lubiana S.A. Dzięki podpisaniu nowego kontraktu, Triple PR ma pod swoją PR-ową opieką całą Polską Grupę Porcelanową, w...
Triple PR z obsługą Kancelarii Chałas i Wspólnicy

Agencja Triple PR odpowiada za wizerunek i obecność w mediach Kancelarii Chałas i Wspólnicy, specjalizującej się w obsłudze podmiotów gospodarczych oraz dużego biznesu. Triple PR przygotuje strategię komunikacji kancelarii oraz zajmie się jej realizacją.
Global Shopper Marketing rozpoczyna komunikacyjną podróż z Triple PR

Global Shopper Marketing, niezależna agencja specjalizująca się w obsłudze czołowych marek z sektora FMCG, wybrała partnera w zakresie działań PR. Od marca za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe odpowiada Triple PR.
Na Twój adres e-mail została wysłana prośba o potwierdzenie subskrypcji.
Potwierdzając subskrypcję wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych w celu otrzymywania treści publikowanych w serwisie.