Triple PR dla Tchibo

Firma Tchibo stawia na komunikację PR w okresie przedświątecznym. Projektowa współpraca marki z agencją Triple PR rozpoczęła się z początkiem listopada i ma potrwać do końca roku, obejmując swoim zakresem komunikację produktową i działania wizerunkowe.
Paley European Institute z agencją PR

Paley European Institute – filia amerykańskiego Instytutu utworzonego przez dr. Drora Paley`a – światowej sławy eksperta z zakresu ortopedii dziecięcej – postawiła na działania PR. Triple PR od października zajmuje się stałą, kompleksową obsługą komunikacyjną Instytutu. ...
AdWise Group stawia na działania PR

AdWise Group, specjalizująca się w efektywnej komunikacji marketingowej, nawiązała współpracę z Triple PR. Od września Agencja kompleksowo odpowiada za kształtowanie wizerunku Grupy i poszczególnych spółek, a także liderów stojących na ich czele.
Triple PR rozszerza zakres działań dla Akademii Kobiet

Agencja Triple PR współpracuje z Akademią Kobiet od kwietnia 2019 roku.  Dotychczas Agencja odpowiedzialna była za działania w social mediach. Od czerwca br. marka powierzyła Triple PR kompleksową obsługę public relations.
Awanse w Triple PR

Paula Minkus i Aneta Gałka awansowały w strukturach agencji Triple PR. Każda z nich objęła stanowisko Senior PR Consultant -   Minkus, w dziale obsługującym marki z kategorii lifestyle, a Gałka - klientów B2B.
Kompania Domowa i Triple PR zacieśniają więzi

Warszawski inwestor i deweloper – Kompania Domowa - poszerza współpracę z Triple PR. Od 1 czerwca br. agencja odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe dla spółki, jak i poszczególnych inwestycji.
Forbis Group ponownie z Triple PR

Od początku lutego br. Triple PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe Forbis Group – firmy projektowo-wykonawczej. Agencja współpracowała już z marką od marca do grudnia 2017 r.
Marka Lubiana wybrała Triple PR

W lutym 2019 roku agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z największym w Polsce i jednym z największych w Europie producentów porcelany stołowej, marką Lubiana S.A. Dzięki podpisaniu nowego kontraktu, Triple PR ma pod swoją PR-ową opieką całą Polską Grupę Porcelanową, w...
Triple PR z obsługą Kancelarii Chałas i Wspólnicy

Agencja Triple PR odpowiada za wizerunek i obecność w mediach Kancelarii Chałas i Wspólnicy, specjalizującej się w obsłudze podmiotów gospodarczych oraz dużego biznesu. Triple PR przygotuje strategię komunikacji kancelarii oraz zajmie się jej realizacją.
Cushman & Wakefield Polska wybrało agencję PR

Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield Polska wybrała nowego partnera w zakresie Public Relations. Kompleksową komunikacją i doradztwem strategicznym w tym obszarze zajmie się agencja Triple PR.
Triple PR dla Tchibo

Firma Tchibo stawia na komunikację PR w okresie przedświątecznym. Projektowa współpraca marki z agencją Triple PR rozpoczęła się z początkiem listopada i ma potrwać do końca roku, obejmując swoim zakresem komunikację produktową i działania wizerunkowe.
Paley European Institute z agencją PR

Paley European Institute – filia amerykańskiego Instytutu utworzonego przez dr. Drora Paley`a – światowej sławy eksperta z zakresu ortopedii dziecięcej – postawiła na działania PR. Triple PR od października zajmuje się stałą, kompleksową obsługą komunikacyjną Instytutu. ...
AdWise Group stawia na działania PR

AdWise Group, specjalizująca się w efektywnej komunikacji marketingowej, nawiązała współpracę z Triple PR. Od września Agencja kompleksowo odpowiada za kształtowanie wizerunku Grupy i poszczególnych spółek, a także liderów stojących na ich czele.
Triple PR rozszerza zakres działań dla Akademii Kobiet

Agencja Triple PR współpracuje z Akademią Kobiet od kwietnia 2019 roku.  Dotychczas Agencja odpowiedzialna była za działania w social mediach. Od czerwca br. marka powierzyła Triple PR kompleksową obsługę public relations.
Awanse w Triple PR

Paula Minkus i Aneta Gałka awansowały w strukturach agencji Triple PR. Każda z nich objęła stanowisko Senior PR Consultant -   Minkus, w dziale obsługującym marki z kategorii lifestyle, a Gałka - klientów B2B.
Kompania Domowa i Triple PR zacieśniają więzi

Warszawski inwestor i deweloper – Kompania Domowa - poszerza współpracę z Triple PR. Od 1 czerwca br. agencja odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe dla spółki, jak i poszczególnych inwestycji.
Forbis Group ponownie z Triple PR

Od początku lutego br. Triple PR odpowiada za kompleksowe działania komunikacyjne i wizerunkowe Forbis Group – firmy projektowo-wykonawczej. Agencja współpracowała już z marką od marca do grudnia 2017 r.
Marka Lubiana wybrała Triple PR

W lutym 2019 roku agencja Triple PR rozpoczęła współpracę z największym w Polsce i jednym z największych w Europie producentów porcelany stołowej, marką Lubiana S.A. Dzięki podpisaniu nowego kontraktu, Triple PR ma pod swoją PR-ową opieką całą Polską Grupę Porcelanową, w...
Triple PR z obsługą Kancelarii Chałas i Wspólnicy

Agencja Triple PR odpowiada za wizerunek i obecność w mediach Kancelarii Chałas i Wspólnicy, specjalizującej się w obsłudze podmiotów gospodarczych oraz dużego biznesu. Triple PR przygotuje strategię komunikacji kancelarii oraz zajmie się jej realizacją.
1
2