Właściciel marki DayUp nowym klientem domu mediowego Codemedia

DayUp – lifestylowa marka przekąsek składających się wyłącznie z naturalnych składników rusza z kolejną promocją w telewizji. Jej obecność przy starannie wybranych programach zapewnił dom mediowy Codemedia.
Michał Gąś na czele działu programmatic w Codemedia

Michał Gąś dołączył do zespołu domu mediowego Codemedia i objął stanowisko Head of Programmatic. Wcześniej pracował w Cube Group i OMD.
Codemedia z nowym Media Managerem

Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Piotr Szatyński. Wcześniej pracował w agencji Zenith.
Hubert Jeżak odkrywa tajniki SEM przed NGOs

Hubert Jeżak, Head of SEM w Codemedia, kontynuuje charytatywny projekt szkoleń z Google Ads i Grants dla organizacji pozarządowych i pożytku publicznego. Najnowsza edycja warsztatów odbyła się 11 czerwca br. w siedzibie Codemedia. W spotkaniu wzięła udział Fundacja Łąka....
Hubert Jeżak: z Accenture do Codemedia

Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Hubert Jeżak. Objął on stanowisko Head of SEM.
Mowi startuje z kampanią 360 stopni. Codemedia partnerem strategicznym

Na początku kwietnia wystartowała długofalowa kampania dla marki Mowi (dawniej Marine Harvest). Codemedia odpowiada za koncepcję strategiczną, dobór i zakup mediów oraz koordynację całości działań promocyjnych. Jest to kontynuacja współpracy domu mediowego z Marine Harve...
„Chyłka-Zaginięcie” debiut serialu w TVN

Pierwszy odcinek serialu pt. „Chyłka-Zaginięcie” na antenie TVN obejrzało blisko 2 mln widzów, drugi 200 tys. mniej. Przełożyło się to odpowiednio na 13% i 12% udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Wpływ na wyniki tej premiery miała na pewno wcześniejsza ...
Lidl na czele rankingu marek w telewizji

W 2018 roku najaktywniejszą marką w telewizji był Lidl, który zaliczył spory, 21% wzrost zakupu GRP w porównaniu z rokiem ubiegłym. Na trzech kolejnych pozycjach uplasowały się Plus, Orange oraz T-Mobile i to właśnie branża telekomunikacyjna wygenerowała największy, bo a...
Aflofarm zmniejsza budżet, lecz wciąż króluje wśród reklamodawców, w tle walka o pozycję wicelidera. Analiza domu mediowego Codemedia

Reklamodawcy z sektora farmacji w 2018 r., podobnie jak w latach poprzednich, aktywnie wspierali swoje produkty. W ostatnich trzech latach wydatki reklamowe tej branży osiągały poziom 1 mld złotych rocznie charakteryzując się dodatnią, choć spadającą, dynamiką – wynika z...
Knauf promuje swój flagowy produkt - Goldband. Za działania w Internecie odpowiada Codemedia

Nowa kampania firmy Knauf pod hasłem „Goldband. Wybór fachowców!” ma głównie charakter wizerunkowy i skierowana jest przede wszystkim do wykonawców. Działania obejmują m.in. obecność w radiu oraz prasie branżowej. Ich częścią jest również promocja w internecie, za którą ...
Właściciel marki DayUp nowym klientem domu mediowego Codemedia

DayUp – lifestylowa marka przekąsek składających się wyłącznie z naturalnych składników rusza z kolejną promocją w telewizji. Jej obecność przy starannie wybranych programach zapewnił dom mediowy Codemedia.
Michał Gąś na czele działu programmatic w Codemedia

Michał Gąś dołączył do zespołu domu mediowego Codemedia i objął stanowisko Head of Programmatic. Wcześniej pracował w Cube Group i OMD.
Codemedia z nowym Media Managerem

Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Piotr Szatyński. Wcześniej pracował w agencji Zenith.
Hubert Jeżak odkrywa tajniki SEM przed NGOs

Hubert Jeżak, Head of SEM w Codemedia, kontynuuje charytatywny projekt szkoleń z Google Ads i Grants dla organizacji pozarządowych i pożytku publicznego. Najnowsza edycja warsztatów odbyła się 11 czerwca br. w siedzibie Codemedia. W spotkaniu wzięła udział Fundacja Łąka....
Hubert Jeżak: z Accenture do Codemedia

Do zespołu domu mediowego Codemedia dołączył Hubert Jeżak. Objął on stanowisko Head of SEM.
Mowi startuje z kampanią 360 stopni. Codemedia partnerem strategicznym

Na początku kwietnia wystartowała długofalowa kampania dla marki Mowi (dawniej Marine Harvest). Codemedia odpowiada za koncepcję strategiczną, dobór i zakup mediów oraz koordynację całości działań promocyjnych. Jest to kontynuacja współpracy domu mediowego z Marine Harve...
„Chyłka-Zaginięcie” debiut serialu w TVN

Pierwszy odcinek serialu pt. „Chyłka-Zaginięcie” na antenie TVN obejrzało blisko 2 mln widzów, drugi 200 tys. mniej. Przełożyło się to odpowiednio na 13% i 12% udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów. Wpływ na wyniki tej premiery miała na pewno wcześniejsza ...
Lidl na czele rankingu marek w telewizji

W 2018 roku najaktywniejszą marką w telewizji był Lidl, który zaliczył spory, 21% wzrost zakupu GRP w porównaniu z rokiem ubiegłym. Na trzech kolejnych pozycjach uplasowały się Plus, Orange oraz T-Mobile i to właśnie branża telekomunikacyjna wygenerowała największy, bo a...
Aflofarm zmniejsza budżet, lecz wciąż króluje wśród reklamodawców, w tle walka o pozycję wicelidera. Analiza domu mediowego Codemedia

Reklamodawcy z sektora farmacji w 2018 r., podobnie jak w latach poprzednich, aktywnie wspierali swoje produkty. W ostatnich trzech latach wydatki reklamowe tej branży osiągały poziom 1 mld złotych rocznie charakteryzując się dodatnią, choć spadającą, dynamiką – wynika z...