Aviva stawia na Brandwise (AdWise Group)

Spółka Brandwise należąca do AdWise Group zapewnia firmie wsparcie programistyczne i deweloperskie. Aviva współpracowała już z agencją w zakresie tworzenia materiałów reklamowych.
Człowiek vs technologia. Jak trendy prognozowane na 2020 wpłyną na marketing?

Jedną z najważniejszych sił napędowych marketingu od zawsze był rozwój technologii. W ostatnich latach we wszelkich raportach dotyczących trendów w reklamie prym wiodą rozwiązania technologiczne. Jednak nie można zapominać o odbiorcy, który jednak jest człowiekiem. Ma sw...
Branding Loans and More przy udziale Brandwise

W październiku 2019 roku powstała nowa firma – Loans and More. Za koncepcje i projekt wizerunku odpowiadała agencja Brandwise (AdWise Group). Klienci marki mogą cieszyć się przejrzystym interfejsem strony internetowej oraz przyjaznym i nowoczesnym logotypem.
Świąteczne zakupy – jak nie popaść w szaleństwo

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Jak wynika z raportu Deloitte, w tym roku statystyczna polska rodzina przeznaczy na ich organizację i prezenty średnio 1521 zł. To zdecydowanie więcej niż wydajemy przez przy innych okazjach. Jest więc o co walczyć. Sklepy robią wszy...
(Nie)lojalny ambasador marki – co warto wiedzieć

Znane twarze często pojawiają się w kampaniach reklamowych produktów i usług – stając się w niektórych przypadkach ich ambasadorami. Są oni skutecznym narzędziem w budowaniu wizerunku marki. Ich zadaniem jest doprowadzić do tego, żeby konsument był w stanie lepiej poznać...
AI zwiększa skuteczność animacji

Technologie, które kiedyś kojarzyły się niemal wyłącznie z „science fiction”, dziś są praktycznie naszą codziennością. W świecie marketingu zmuszają klientów do weryfikacji przyzwyczajeń, natomiast marketerom dają szansę na wykorzystanie nowych, innowacyjnych rozwiązań w...
Personalizacja komunikacji online – czyli jak można skuteczniej docierać do odbiorcy

Obecnie marketingowiec nie ma łatwego życia. Potencjalny odbiorca nie jest już prostym do zdobycia celem. Atakowany przez liczne reklamy wytworzył pewnego rodzaju pancerz, który ma go chronić przed nietrafionymi komunikatami. Dlatego tak ważne jest odpowiednie dobranie t...
Manipulacja w digitalu – czy da się jej uniknąć?

Marketerzy, aby móc wpływać na nasze decyzje zakupowe, posługują się sprawdzonymi praktykami opartymi na manipulacji. Nowe technologie w coraz większym stopniu pozwalają firmom wykorzystywać naszą podatność na tego typu działania. Internet sprawia, że mogą to robić bardz...
Centralny Rejestr Beneficjentów – nowy obowiązek firm

W 2019 r. przedsiębiorcy w Polsce nie mają łatwo, jeżeli chodzi o ilość wprowadzanych przez ustawodawcę zmian w przepisach prawa. Całkiem niedawno został na nich nałożony kolejny obowiązek. Zobligowani zostali do zgłaszania osób fizycznych sprawujących bezpośrednią lub p...
10 sposobów na wykorzystanie materiałów video

Obraz znaczy więcej niż 1000 słów. Video to jeden z najmocniejszych trendów w marketingu ostatnich lat. Dużo się o nim mówi i słyszy. Warto podkreślić, że jest nim nie tylko film nagrany kamerą. Pod tym pojęciem kryją się również animacje i inne materiały, które można wy...
Aviva stawia na Brandwise (AdWise Group)

Spółka Brandwise należąca do AdWise Group zapewnia firmie wsparcie programistyczne i deweloperskie. Aviva współpracowała już z agencją w zakresie tworzenia materiałów reklamowych.
Człowiek vs technologia. Jak trendy prognozowane na 2020 wpłyną na marketing?

Jedną z najważniejszych sił napędowych marketingu od zawsze był rozwój technologii. W ostatnich latach we wszelkich raportach dotyczących trendów w reklamie prym wiodą rozwiązania technologiczne. Jednak nie można zapominać o odbiorcy, który jednak jest człowiekiem. Ma sw...
Branding Loans and More przy udziale Brandwise

W październiku 2019 roku powstała nowa firma – Loans and More. Za koncepcje i projekt wizerunku odpowiadała agencja Brandwise (AdWise Group). Klienci marki mogą cieszyć się przejrzystym interfejsem strony internetowej oraz przyjaznym i nowoczesnym logotypem.
Świąteczne zakupy – jak nie popaść w szaleństwo

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Jak wynika z raportu Deloitte, w tym roku statystyczna polska rodzina przeznaczy na ich organizację i prezenty średnio 1521 zł. To zdecydowanie więcej niż wydajemy przez przy innych okazjach. Jest więc o co walczyć. Sklepy robią wszy...
(Nie)lojalny ambasador marki – co warto wiedzieć

Znane twarze często pojawiają się w kampaniach reklamowych produktów i usług – stając się w niektórych przypadkach ich ambasadorami. Są oni skutecznym narzędziem w budowaniu wizerunku marki. Ich zadaniem jest doprowadzić do tego, żeby konsument był w stanie lepiej poznać...
AI zwiększa skuteczność animacji

Technologie, które kiedyś kojarzyły się niemal wyłącznie z „science fiction”, dziś są praktycznie naszą codziennością. W świecie marketingu zmuszają klientów do weryfikacji przyzwyczajeń, natomiast marketerom dają szansę na wykorzystanie nowych, innowacyjnych rozwiązań w...
Personalizacja komunikacji online – czyli jak można skuteczniej docierać do odbiorcy

Obecnie marketingowiec nie ma łatwego życia. Potencjalny odbiorca nie jest już prostym do zdobycia celem. Atakowany przez liczne reklamy wytworzył pewnego rodzaju pancerz, który ma go chronić przed nietrafionymi komunikatami. Dlatego tak ważne jest odpowiednie dobranie t...
Manipulacja w digitalu – czy da się jej uniknąć?

Marketerzy, aby móc wpływać na nasze decyzje zakupowe, posługują się sprawdzonymi praktykami opartymi na manipulacji. Nowe technologie w coraz większym stopniu pozwalają firmom wykorzystywać naszą podatność na tego typu działania. Internet sprawia, że mogą to robić bardz...
Centralny Rejestr Beneficjentów – nowy obowiązek firm

W 2019 r. przedsiębiorcy w Polsce nie mają łatwo, jeżeli chodzi o ilość wprowadzanych przez ustawodawcę zmian w przepisach prawa. Całkiem niedawno został na nich nałożony kolejny obowiązek. Zobligowani zostali do zgłaszania osób fizycznych sprawujących bezpośrednią lub p...
1
2