(Nie)lojalny ambasador marki – co warto wiedzieć

Znane twarze często pojawiają się w kampaniach reklamowych produktów i usług – stając się w niektórych przypadkach ich ambasadorami. Są oni skutecznym narzędziem w budowaniu wizerunku marki. Ich zadaniem jest doprowadzić do tego, żeby konsument był w stanie lepiej poznać...
AI zwiększa skuteczność animacji

Technologie, które kiedyś kojarzyły się niemal wyłącznie z „science fiction”, dziś są praktycznie naszą codziennością. W świecie marketingu zmuszają klientów do weryfikacji przyzwyczajeń, natomiast marketerom dają szansę na wykorzystanie nowych, innowacyjnych rozwiązań w...
Personalizacja komunikacji online – czyli jak można skuteczniej docierać do odbiorcy

Obecnie marketingowiec nie ma łatwego życia. Potencjalny odbiorca nie jest już prostym do zdobycia celem. Atakowany przez liczne reklamy wytworzył pewnego rodzaju pancerz, który ma go chronić przed nietrafionymi komunikatami. Dlatego tak ważne jest odpowiednie dobranie t...
Manipulacja w digitalu – czy da się jej uniknąć?

Marketerzy, aby móc wpływać na nasze decyzje zakupowe, posługują się sprawdzonymi praktykami opartymi na manipulacji. Nowe technologie w coraz większym stopniu pozwalają firmom wykorzystywać naszą podatność na tego typu działania. Internet sprawia, że mogą to robić bardz...
Centralny Rejestr Beneficjentów – nowy obowiązek firm

W 2019 r. przedsiębiorcy w Polsce nie mają łatwo, jeżeli chodzi o ilość wprowadzanych przez ustawodawcę zmian w przepisach prawa. Całkiem niedawno został na nich nałożony kolejny obowiązek. Zobligowani zostali do zgłaszania osób fizycznych sprawujących bezpośrednią lub p...
7 listopada wchodzą w życie zmiany w kpc istotne dla przedsiębiorców

Postępowanie gospodarcze dedykowane przedsiębiorcom powraca z dniem 7 listopada br. Nowelizacja przepisów kpc ma na za zadanie przyspieszyć dochodzenie przez przedsiębiorców należności związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą. Do tej pory sprawy o zapłatę potraf...
Marka i influencer – idealna para?

Rynek influencer marketingu cały czas rośnie w siłę, choć – nie da się ukryć – przechodzi pewnego rodzaju kryzys. Kryzys, który wynika m.in. z niejasnych zasad współpracy między markami i internetowymi twórcami. Firmy inwestują coraz więcej w kampanie z wykorzystaniem me...
Spółki Brandwise, Animise i Kancelaria Bil łączą siły

Brandwise, Animise i Kancelaria Bil tworzą grupę marketingową AdWise Group. Nowy podmiot na rynku koncentruje się na dostarczaniu efektywnych rozwiązań opartych na analizie danych oraz jakościowej obsłudze klienta. Na czele grupy stoi Łukasz Świrgał. Spółki otrzymały now...
Ciasteczkowe zamieszanie – czyli co zmienił wyrok TUSE

1 października Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że zgoda na instalowanie i udostępnianie plików cookies jest nieważna, jeżeli jest ona efektem umieszczenia na stronie internetowej domyślnie zaznaczonego okienka wyboru i to niezależnie od tego, czy zbiera...
Świąteczne zakupy – jak nie popaść w szaleństwo

Święta zbliżają się wielkimi krokami. Jak wynika z raportu Deloitte, w tym roku statystyczna polska rodzina przeznaczy na ich organizację i prezenty średnio 1521 zł. To zdecydowanie więcej niż wydajemy przez przy innych okazjach. Jest więc o co walczyć. Sklepy robią wszy...
(Nie)lojalny ambasador marki – co warto wiedzieć

Znane twarze często pojawiają się w kampaniach reklamowych produktów i usług – stając się w niektórych przypadkach ich ambasadorami. Są oni skutecznym narzędziem w budowaniu wizerunku marki. Ich zadaniem jest doprowadzić do tego, żeby konsument był w stanie lepiej poznać...
AI zwiększa skuteczność animacji

Technologie, które kiedyś kojarzyły się niemal wyłącznie z „science fiction”, dziś są praktycznie naszą codziennością. W świecie marketingu zmuszają klientów do weryfikacji przyzwyczajeń, natomiast marketerom dają szansę na wykorzystanie nowych, innowacyjnych rozwiązań w...
Personalizacja komunikacji online – czyli jak można skuteczniej docierać do odbiorcy

Obecnie marketingowiec nie ma łatwego życia. Potencjalny odbiorca nie jest już prostym do zdobycia celem. Atakowany przez liczne reklamy wytworzył pewnego rodzaju pancerz, który ma go chronić przed nietrafionymi komunikatami. Dlatego tak ważne jest odpowiednie dobranie t...
Manipulacja w digitalu – czy da się jej uniknąć?

Marketerzy, aby móc wpływać na nasze decyzje zakupowe, posługują się sprawdzonymi praktykami opartymi na manipulacji. Nowe technologie w coraz większym stopniu pozwalają firmom wykorzystywać naszą podatność na tego typu działania. Internet sprawia, że mogą to robić bardz...
Centralny Rejestr Beneficjentów – nowy obowiązek firm

W 2019 r. przedsiębiorcy w Polsce nie mają łatwo, jeżeli chodzi o ilość wprowadzanych przez ustawodawcę zmian w przepisach prawa. Całkiem niedawno został na nich nałożony kolejny obowiązek. Zobligowani zostali do zgłaszania osób fizycznych sprawujących bezpośrednią lub p...
7 listopada wchodzą w życie zmiany w kpc istotne dla przedsiębiorców

Postępowanie gospodarcze dedykowane przedsiębiorcom powraca z dniem 7 listopada br. Nowelizacja przepisów kpc ma na za zadanie przyspieszyć dochodzenie przez przedsiębiorców należności związanych z prowadzoną działalnością gospodarczą. Do tej pory sprawy o zapłatę potraf...
Marka i influencer – idealna para?

Rynek influencer marketingu cały czas rośnie w siłę, choć – nie da się ukryć – przechodzi pewnego rodzaju kryzys. Kryzys, który wynika m.in. z niejasnych zasad współpracy między markami i internetowymi twórcami. Firmy inwestują coraz więcej w kampanie z wykorzystaniem me...
Spółki Brandwise, Animise i Kancelaria Bil łączą siły

Brandwise, Animise i Kancelaria Bil tworzą grupę marketingową AdWise Group. Nowy podmiot na rynku koncentruje się na dostarczaniu efektywnych rozwiązań opartych na analizie danych oraz jakościowej obsłudze klienta. Na czele grupy stoi Łukasz Świrgał. Spółki otrzymały now...
Ciasteczkowe zamieszanie – czyli co zmienił wyrok TUSE

1 października Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej uznał, że zgoda na instalowanie i udostępnianie plików cookies jest nieważna, jeżeli jest ona efektem umieszczenia na stronie internetowej domyślnie zaznaczonego okienka wyboru i to niezależnie od tego, czy zbiera...
1
2