Pracodawcy w obliczu koronawirusa

Czy skierować pracowników na badania, wdrożyć system pracy zdalnej, wprowadzić dodatkowe środki ostrożności – to tylko niektóre pytania zadawane przez firmy w ostatnich dniach. Co mogą zrobić pracodawcy, aby przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się COVID-19? Jakie działania...
Człowiek czy bot – jak weryfikować użytkowników

Boty generują blisko 40% całego ruchu w sieci – wynika z raportu Bad Bot Report 2019 opublikowanego przez Distil Networks. Właściciele firm i portali chcą się przed nimi i skutkami ich działań ochronić. Najczęściej wykorzystują w tym celu technikę CAPCHA, która ogranicza...
Po odejściu pracownika firma może korzystać z jego adresu e-mail, ale tylko w niektórych sytuacjach

Podejmując pracę często jest nam tworzony imienny e-mail. Zawiera on informacje z zakresu tzw. „danych zwykłych", których przetwarzanie jest dopuszczalne tylko w granicach przepisów z zakresu ochrony danych osobowych. Zgodnie z nimi po odejściu osoby zatrudnionej firma m...
Za ile ten storytelling? – czyli od czego zależy cena animacji biznesowej 2D

Animacja to bardzo wszechstronne narzędzie, które może pomóc nam osiągnąć różne cele biznesowe. Możemy z jej pomocą zaprezentować produkt czy firmę, opowiedzieć o jego zaletach, zrobić instrukcję czy w lekki i czytelny sposób przedstawiać trudne tematy. Zastosowań jest w...
Biznes kocha video

Najnowsze raporty na temat video marketingu nie pozostawiają najmniejszych wątpliwości – materiały video nie tylko są lubiane, ale i skuteczne. Zdecydowana większość marketerów wykorzystuje je w swoich działaniach i przyznaje, że znacznie pomagają w osiąganiu wymiernych ...
Od 1 marca 2020 wnioski do KRS tylko elektronicznie!

Już od przyszłego miesiąca wchodzą w życie zmiany w ustawie z 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (czyli KRS). Mają one istotne znaczenie dla przedsiębiorców, ponieważ od tej daty wnioski do KRS będą mogli składać wyłącznie w formie elektronicznej.
Jak dobrze wykorzystać kanał mobile w działaniach marketingowych – 4 praktyczne rady

Na polskim rynku zauważany jest znaczący przyrost czasu spędzanego na urządzeniach mobilnych względem tych desktopowych. Trend ten postępuje z roku na rok. Firmy nie mogą bagatelizować potencjału tego kanału, a wręcz powinny się przygotować na jego absolutną dominację i ...
Google Chrome będzie blokować reklamy w krótkich materiałach video

Ewolucja związana z blokowaniem reklam przez Google rozpoczęła się już w 2018 roku. Amerykański gigant zaczął wówczas domyślnie blokować część materiałów promocyjnych w swojej przeglądarce Chrome. Obecnie poszedł o krok dalej. Już niedługo kolejna część z nich zniknie ró...
Strona www – na kogo prawo nakłada obowiązek jej posiadania?

Brak strony internetowej może wydawać się dla niektórych firm błahostką. W rzeczywistości tak nie jest. Wszystkie spółki komandytowo-akcyjne i akcyjne powinny ją posiadać. Wszystko za sprawą nowych przepisów, które weszły w życie z dniem 1 stycznia 2020 r.
10 trendów w webdesignie

Każdego roku rynek webdesignu kształtowany jest przez różne nurty – kiedyś dominowały serwisy flashowe, później statyczne, a po nich przyszła pora na chatboty i mobilną responsywność. W 2020 na topie będą m.in. wyszukiwanie głosowe, dynamiczne interfejsy i powiadomienia ...
Pracodawcy w obliczu koronawirusa

Czy skierować pracowników na badania, wdrożyć system pracy zdalnej, wprowadzić dodatkowe środki ostrożności – to tylko niektóre pytania zadawane przez firmy w ostatnich dniach. Co mogą zrobić pracodawcy, aby przeciwdziałać rozprzestrzenianiu się COVID-19? Jakie działania...
Człowiek czy bot – jak weryfikować użytkowników

Boty generują blisko 40% całego ruchu w sieci – wynika z raportu Bad Bot Report 2019 opublikowanego przez Distil Networks. Właściciele firm i portali chcą się przed nimi i skutkami ich działań ochronić. Najczęściej wykorzystują w tym celu technikę CAPCHA, która ogranicza...
Po odejściu pracownika firma może korzystać z jego adresu e-mail, ale tylko w niektórych sytuacjach

Podejmując pracę często jest nam tworzony imienny e-mail. Zawiera on informacje z zakresu tzw. „danych zwykłych", których przetwarzanie jest dopuszczalne tylko w granicach przepisów z zakresu ochrony danych osobowych. Zgodnie z nimi po odejściu osoby zatrudnionej firma m...
Za ile ten storytelling? – czyli od czego zależy cena animacji biznesowej 2D

Animacja to bardzo wszechstronne narzędzie, które może pomóc nam osiągnąć różne cele biznesowe. Możemy z jej pomocą zaprezentować produkt czy firmę, opowiedzieć o jego zaletach, zrobić instrukcję czy w lekki i czytelny sposób przedstawiać trudne tematy. Zastosowań jest w...
Biznes kocha video

Najnowsze raporty na temat video marketingu nie pozostawiają najmniejszych wątpliwości – materiały video nie tylko są lubiane, ale i skuteczne. Zdecydowana większość marketerów wykorzystuje je w swoich działaniach i przyznaje, że znacznie pomagają w osiąganiu wymiernych ...
Od 1 marca 2020 wnioski do KRS tylko elektronicznie!

Już od przyszłego miesiąca wchodzą w życie zmiany w ustawie z 20 sierpnia 1997 r. o Krajowym Rejestrze Sądowym (czyli KRS). Mają one istotne znaczenie dla przedsiębiorców, ponieważ od tej daty wnioski do KRS będą mogli składać wyłącznie w formie elektronicznej.
Jak dobrze wykorzystać kanał mobile w działaniach marketingowych – 4 praktyczne rady

Na polskim rynku zauważany jest znaczący przyrost czasu spędzanego na urządzeniach mobilnych względem tych desktopowych. Trend ten postępuje z roku na rok. Firmy nie mogą bagatelizować potencjału tego kanału, a wręcz powinny się przygotować na jego absolutną dominację i ...
Google Chrome będzie blokować reklamy w krótkich materiałach video

Ewolucja związana z blokowaniem reklam przez Google rozpoczęła się już w 2018 roku. Amerykański gigant zaczął wówczas domyślnie blokować część materiałów promocyjnych w swojej przeglądarce Chrome. Obecnie poszedł o krok dalej. Już niedługo kolejna część z nich zniknie ró...
Strona www – na kogo prawo nakłada obowiązek jej posiadania?

Brak strony internetowej może wydawać się dla niektórych firm błahostką. W rzeczywistości tak nie jest. Wszystkie spółki komandytowo-akcyjne i akcyjne powinny ją posiadać. Wszystko za sprawą nowych przepisów, które weszły w życie z dniem 1 stycznia 2020 r.
1
2
3